Medikona Scrubs

DARMOWA WYSYŁKA NA WSZYSTKO

Facebook Instagram

INFOLINIA Phone 577 901 909 CZYNNA PN-PT 10.00 - 16.00

do kasy suma: 0,00 zł
Wymiany/Zwroty/Reklamacje

 

center



 

WYMIANY

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Wybrany rozmiar jest nieodpowiedni lub fason źle leży na Twojej figurze?
Nie musisz się tym przejmować! W naszym sklepie wymienimy każdy odesłany produkt na inny wybrany przez Ciebie z naszej oferty.

Sprawdź kiedy przyszła do Ciebie przesyłka. Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od jej odebrania możesz przystąpić do wymiany.
Co musisz zrobić aby rozpocząć proces wymiany?

1. Przygotuj rzeczy, które chcesz odesłać w następujący sposób:
    - odsyłane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania
    - muszą posiadać oryginalne opakowanie - prosimy o staranne złożenie rzeczy do woreczków foliowych lub pudełek
    - muszą posiadać komplet metek produktowych - produkty bez metek nie będą podlegać wymianie
   
2. Wypełnij formularz wymiany: znajdziesz go poniżej w linku lub w przesyłce z zamówieniem




3. Do formularza dołącz oryginał paragonu lub faktury (w przypadku faktury wystarczy podać jej numer na formularzu)

4. Wypełniony formularz wraz z dokumentem sprzedaży włóż do środka paczki

5. Paczkę wyślij na adres naszej siedziby za pomocą Wygodnych Zwrotów, Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską.
    UWAGA!!! Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz, że nie odbieramy paczek z Paczkomatów i Punktów Odbioru jak Stacje Orlen, Sklepy Żabka itp...

6. Po otrzymaniu paczki poinformujemy Cię o tym fakcie smsem i mailem.

7. Wymiana produktów trwa w zależności od stanów magazynowych od 2 - 15 dni roboczych. Jeśli chcesz się dowiedzieć o przewidywanym okresie oczekiwania na wymianę zadzwoń na naszą infolinię 577 901 909.
    Jeśli nie będziemy w stanie wymienić produktu z uwagi na brak asortymentu na magazynie zwrócimy Ci bezzwłocznie pieniądze  w celu zakupu innego towaru.

8. W przypadku różnicy w cenie wynikającej z wymiany na produkt droższy lub tańszy informujemy, że nadwyżka zwracana jest na podany w formularzu numer konta, a dopłata pobierana przez kuriera w trakcie dostawy lub płatna w Paczkomacie.

9. Za usługę wymiany i wysyłki pobieramy kwotę 10zł płatnych u kuriera lub w Paczkomacie.

REKLAMACJE

 

Przywiązujemy nadrzędną uwagę by wprowadzona do naszej oferty odzież medyczna była najwyższej jakości, aby dostarczyć Ci produkt wolny od jakichkolwiek wad. Wszystko po to, abyście mogli się cieszyć naszą odzieżą przez długie lata. Gdyby się jednak zdarzyło, że otrzymany produkt jest wadliwy, zgłoś nam to jak najszybciej. Medikona Sp.z o.o. udziela gwarancji jakości dla sprzedanego towaru na okres 1 roku. Okres gwarancji liczy się od dnia dostarczenia towaru.

Reklamowany towar odeślij nam na nasz adres. Dołącz do przesyłki dowolny formularz reklamacyjny.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji i masz pytania to prosimy o kontakt na e-mail: medikona@medikona.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl