Wymiany i zwroty



WYMIANY
Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Wybrany rozmiar jest nieodpowiedni lub fason źle leży na Twojej figurze?
Nie musisz się tym przejmować! W naszym sklepie wymienimy każdy odesłany produkt na inny wybrany przez Ciebie z naszej oferty.
Sprawdź kiedy przyszła do Ciebie przesyłka. Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od jej odebrania możesz przystąpić do wymiany.
Co musisz zrobić aby rozpocząć proces wymiany?
1. Przygotuj rzeczy, które chcesz odesłać w następujący sposób:
- odsyłane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania
- muszą posiadać oryginalne opakowanie - prosimy o staranne złożenie rzeczy do woreczków foliowych lub pudełek
- muszą posiadać komplet metek produktowych - produkty bez metek nie będą podlegać wymianie
2. Wypełnij formularz wymiany: znajdziesz go poniżej w linku lub w przesyłce z zamówieniem
3. Do formularza dołącz oryginał paragonu lub faktury (w przypadku faktury wystarczy podać jej numer na formularzu)
4. Wypełniony formularz wraz z dokumentem sprzedaży włóż do środka paczki
5. Paczkę wyślij na adres naszej siedziby za pomocą Wygodnych Zwrotów, Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską.
UWAGA!!! Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz, że nie odbieramy paczek z Paczkomatów i Punktów Odbioru jak Stacje Orlen, Sklepy Żabka itp...
6. Po otrzymaniu paczki poinformujemy Cię o tym fakcie smsem i mailem.
7. Wymiana produktów trwa w zależności od stanów magazynowych od 2 - 15 dni roboczych. Jeśli chcesz się dowiedzieć o przewidywanym okresie oczekiwania na wymianę zadzwoń na naszą infolinię 577 901 909.
Jeśli nie będziemy w stanie wymienić produktu z uwagi na brak asortymentu na magazynie zwrócimy Ci bezzwłocznie pieniądze w celu zakupu innego towaru.
8. W przypadku różnicy w cenie wynikającej z wymiany na produkt droższy lub tańszy informujemy, że nadwyżka zwracana jest na podany w formularzu numer konta, a dopłata pobierana przez kuriera w trakcie dostawy lub płatna w Paczkomacie.
9. Za usługę wymiany i wysyłki pobieramy kwotę 10zł płatnych u kuriera lub w Paczkomacie.
REKLAMACJE
Przywiązujemy nadrzędną uwagę by wprowadzona do naszej oferty odzież medyczna była najwyższej jakości, aby dostarczyć Ci produkt wolny od jakichkolwiek wad. Wszystko po to, abyście mogli się cieszyć naszą odzieżą przez długie lata. Gdyby się jednak zdarzyło, że otrzymany produkt jest wadliwy, zgłoś nam to jak najszybciej. Medikona Sp.z o.o. udziela gwarancji jakości dla sprzedanego towaru na okres 1 roku. Okres gwarancji liczy się od dnia dostarczenia towaru.
Reklamowany towar odeślij nam na nasz adres. Dołącz do przesyłki dowolny formularz reklamacyjny.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji i masz pytania to prosimy o kontakt na e-mail: medikona@medikona.pl
ZWROTY
GWARANTUJEMY 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (D. U. 2014 r. poz. 827), jeśli towar nie był używany lub w żaden sposób zniszczony, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość klient odsyła towar na koszt własny. Jeżeli skorzystasz z Wygodnych zwrotów, koszt nadania paczki (10zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.
ZASADY ZWROTU:
Zwracany produkt musi być:
- Wyposażony w formularz zwrotu:
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU - W stanie nienaruszonym (nienoszący śladów użytkowania)
- Z kompletem metek
- W oryginalnym opakowaniu
- Z dowodem zakupu:
- paragon - prosimy o dołączenie oryginału paragonu na którym widnieje zwracany towar
- faktura - prosimy o dołączenie kopii faktury na której widnieje zwracany towar
W przypadku zwrotów częściowych wystawimy fakturę korygującą i wyślemy ją mailem na adres widniejący w zamówieniu. Zwrot gotówki jest uzależniony od formy płatności i może nastąpić poprzez system elektronicznych płatności Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od zarejestrowania zwrotu w naszym systemie. Klientowi przysługuje zwrot pełnej kwoty zamówienia i najtańszej formy wysyłki oferowanej przez nasz sklep internetowy. Produkt należy odesłać na własny koszt na adres:
Medikona Magazyn Główny
ul. Huculska 87
42-280 Częstochowa
WAŻNE INFORMACJE!!!
- Zwroty wysłane za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub innych punktów jak Żabka, Staje PKN Orlen należy zaadresować na adres firmy. Nie jeździmy do punktów odbioru po paczki nadane do nas. Nie przyjmujemy również paczek wysłanych za pobraniem.
- Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione na indywidualne zamówienie (np. niestandardowy rozmiar)
- Nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych (hafty czy naszywki)